Paktumiroda
A Paktumiroda a „Veszprém megyei foglalkoztatási-gazdaságfejlesztési együttműködés” című projekt megvalósítását, a Paktum tevékenységeit koordináló, működését segítő operatív szervezet.
A Paktumiroda a Veszprém Megyei Önkormányzati Hivatal szervezeti rendszerében működik.
A Paktumiroda feladatai:
- A Paktum szervezet tagjai és résztvevői közötti aktív kapcsolattartás, az érintettek információval való ellátása, a Paktum szervezet belső és külső kommunikációjának támogatása, a működés nyilvánosságának megfelelő eszközökkel történő biztosítása.
- Szoros együttműködés és rendszeres egyeztetés a Paktum menedzsmenttel, és Irányító Csoporttal.
- A Paktum szervezeti találkozók (Foglalkoztatási Fórum, Irányító Csoport és munkacsoport ülések) megszervezése: összehívása és előkészítése, technikai feltételeinek biztosítása, dokumentálása, nyilvántartása.
- A Paktum tevékenységei végrehajtásának felügyeletéhez és projekttervezéshez szükséges adatgyűjtések koordinálása, a munkaerőpiac keresleti (munkaadók) és kínálati (munkavállalók toborzásával, képzésével foglalkozó szervezetek) oldal közötti információ áramlás segítése.
- A Paktummal kapcsolatos marketing tevékenységek, sajtómegjelenések szervezése, rendezvények szervezésében való részvétel.
- A Paktum honlapjának folyamatos aktualizálása.
A Paktumiroda elérhetőségei:
Cím: Megyeháza, 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.
E-mail: paktum(kukac)vpmegye.hu
Telefon: 88/545-094