információ +36 88 545 044 • paktum@vpmegye.hu
Menü

Paktumiroda

A Paktumiroda a „Veszprém megyei foglalkoztatási-gazdaságfejlesztési együttműködés” című projekt megvalósítását, a Paktum tevékenységeit koordináló, működését segítő operatív szervezet.
A Paktumiroda a Veszprém Megyei Önkormányzati Hivatal szervezeti rendszerében működik. 

A Paktumiroda feladatai:

  • A Paktum szervezet tagjai és résztvevői közötti aktív kapcsolattartás, az érintettek információval való ellátása, a Paktum szervezet belső és külső kommunikációjának támogatása, a működés nyilvánosságának megfelelő eszközökkel történő biztosítása.
  • Szoros együttműködés és rendszeres egyeztetés a Paktum menedzsmenttel, és Irányító Csoporttal.
  • A Paktum szervezeti találkozók (Foglalkoztatási Fórum, Irányító Csoport és munkacsoport ülések) megszervezése: összehívása és előkészítése, technikai feltételeinek biztosítása, dokumentálása, nyilvántartása.
  • A Paktum tevékenységei végrehajtásának felügyeletéhez és projekttervezéshez szükséges adatgyűjtések koordinálása, a munkaerőpiac keresleti (munkaadók) és kínálati (munkavállalók toborzásával, képzésével foglalkozó szervezetek) oldal közötti információ áramlás segítése.
  • A Paktummal kapcsolatos marketing tevékenységek, sajtómegjelenések szervezése, rendezvények szervezésében való részvétel.
  • A Paktum honlapjának folyamatos aktualizálása.

A Paktumiroda elérhetőségei:
Cím: Megyeháza, 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.
E-mail: paktum(kukac)vpmegye.hu 
Telefon: 88/545-044